Direct inzicht in jouw Rungis levering

Door de invoering van een digitaal logistieksysteem kunnen we routes efficiënter inrichten en heb jij sneller informatie over jouw levering. Geleverd fust en retourgenomen fust heb je direct inzichtelijk en we kunnen jouw vragen over de leveringen sneller en nauwkeuriger beantwoorden.

  • Direct inzicht in wat je geleverd wordt (pakbon)
  • Ontvang iedere levering een digitaal overzicht van geleverd en retour genomen fust (afleverbon)
  • Vanaf maandag 5 februari 2024 jouw documenten niet langer op papier, maar digitaal
  • Verzonden aan het door jou gekozen e-mailadres, het mailadres voor deze melding aanpassen kan onder aan deze pagina.
Efficiënte routes en snel inzicht

Rungis-chauffeurs krijgen alle informatie die ze nodig hebben op een PDA, een compacte computer voor onderweg. Door de efficiënte routes worden brandstof en tijd bespaard, ook is er minder kans op afwijkingen en is er meer en sneller inzicht in de dagelijkse groente- en fruitleveringen.

Volledig digitaal

De pakbon en afleverbon worden volledig digitaal. Dit betekent dat de Rungis-chauffeurs en -planners papierloos gaan werken. Naast dat het niet gebruiken van papier beter voor het milieu is, scheelt het ook veel tijd, omdat de informatie die op papier is geschreven niet meer handmatig ingegeven hoeft te worden.

Het groente en fruit van Rungis wordt verpakt in kratten waar statiegeld op zit. Tijdens het leveren van de bestelling bij onze klanten nemen we de lege kratten en rolcontainers mee terug. Het goed bijhouden van wat we brengen en weer ophalen is belangrijk, door dit digitaal te doen kunnen we jou als klant per dag direct laten weten hoeveel kratten en rolcontainers we hebben gebracht en hoeveel we mee teruggenomen hebben.

Ook kunnen onze Verkoop & Advies collega’s precies zien wanneer er verwacht wordt dat de Rungis-wagen bij jou voor de deur staat. Zo kunnen we direct jouw vragen beantwoorden en je actief benaderen als dit nodig is.

Pakbon en afleverbon ontvangen

De pakbon met de producten die geleverd gaan worden en de afleverbon met de geleverde en retour mee genomen kratten en rolcontainers worden verzonden aan het door jou gekozen e-mailadres. Het mailadres voor deze twee meldingen kan je hier aanpassen:

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Ik vind dat de communicatie heel sterk verloopt; er wordt aangegeven als iets er niet is en dan wordt er gezorgd voor een alternatief. Het klopt gewoon allemaal.

Rungis heeft veel ervaring qua groente en staat voor kwaliteit. Hun communicatie is ook heel goed. Bijna dagelijks krijgen we een appje of mailtje over de nieuwe seizoensproducten.